2013年12月31日

Elemis Pro-Collagen Advanced Eye Treatment Collection

 9月時買的 Elemis Pro-collagen Advanced Eye Treatment 快用完, 於是去平常買開的水貨店買,碰巧有 set 裝, 價錢比較划算, 就這樣買下來了。



在網上搜尋了一會, 這個 set 裝首飾盒, 是 Elemis Pro-Collagen Advanced Eye Treatment Collection, 包括:

- Pro-collagen Advanced Eye Treatment 15ml
- Pro-Collagen Marine Cream 30ml
- Pro-Collagen Eye Renewal 15ml


我正想買 Pro-collagen Advanced Eye Treatment, 原本在Elemis 官方網站網購這 set 要 US$174, 而在這水貨店分開三樣買合共約二千元, , 現在約一半價錢就可以, 而且expiry date 還未到期, good!


 

20 則留言:

  1. 边間水貨店?請e給我!adacat18717@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  2. 我都想知邊度買, thank you.
    littlemanman@she.com

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 墨魚媽你真叻, 找到咁平水貨店.

      刪除
    2. 之前間英國網店, 計埋運費仲平過香港水貨店買, 可惜最近加咗運費, 惟有O係香港買.....

      刪除
  4. 我都想知邊度買,請e給我, thank you.
    peggycwc@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  5. 請告知水貨店的地址,謝謝
    eyeballlll@yahoo.com

    回覆刪除
  6. 我都想知邊度買, thank you.
    kitmailbox@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  7. 我都想知呀!! Thanks.
    jessicalaung@sinatown.com

    回覆刪除
  8. 我都好想知,thx
    mytp_happy@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  9. 我想知係邊度買呀, 麻煩哂.
    chauchaua@hotmail.com

    回覆刪除
  10. 請告知水貨店,thx

    回覆刪除