2013年10月28日

后拱辰享‧水妍精華

6月時在 Gmarket 網購回來的水份精華, 我覺得......質感是易推的那種, 不過精華液總是留在面上, 推來推去皮膚也沒有快快的吸收, 而且水潤感不夠, 幸好是 g 回來的, 買貨裝 size 就會浪費了......


產品簡介:
拱辰享‧水妍精華
當肌膚有足夠的水分,就能夠蘊育出漂亮芙蓉肌!清爽精華乳劑型,塗抺瞬間與肌膚融合,整頓凌亂乾燥角質,潤澤肌膚並恢復活力彈性。就像煮飯時會讓白米吸收水 份一樣,利用沸水逼出營養成份,搭配人蔘、地黃、茯苓,麥門冬,能從肌膚底層做好保濕,且保濕效果更持久。再輔以中國清朝慈禧太后的抗老配方,內含豐富的 「鍺」微量元素再搭配人蔘、五加皮枸杞幫助肌膚抗皺


2 則留言:

  1. 上次跟你買的紅參水, 我用左面已冇太乾, 等用多個多星期看皮膚適應試埋精華.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期濕度得廿幾三十度, 我塊面乾到敏感出紅點, 用開嘅紅參水精華同面霜係重水份, 不過唔夠潤, 咁我改用后秘帖精華, 點知仲爆瘡...
      跟住我轉用秀麗韓酵條 line 嘅精華同乳液, 可能有少少油份嘅關係, 即日塊面無繃緊, 3後敏感退埋, 呢個冬天都會用佢, 到春天時就再用返紅參水 ^^

      刪除